تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳

 پیش بینی قیمت دلار ۵ آبان ۱۴۰۳/ بازار ارز فرو می نشیند؟

قیمت دلار در هفته منتهی به سوم آبان، روز‌های پر فرازی را طی کرد و پنج هزار تومان گران شد. اسکناس دلار قله قبلی قیمت را شکست و یک کانال بالاتر نشست. اخبار مربوط به احتمال درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی همچنان در صدر توجه معامله‌گران است و همین مساله احتمال ماندگاری قیمت دلار را در ابتدای هفته اول آبان بالا می‌برد.

 پیش بینی قیمت دلار ۵ آبان ۱۴۰۳/ بازار ارز فرو می نشیند؟

رویداد۲۴| قیمت دلار در بیشتر روز‌های هفته اخیر روند افزایشی داشت و پنج هزار تومان گران شد؛ این بیشترین مقدار رشد اسکناس دلار در هفت ماه سپری شده از سال ۱۴۰۳ است.

روند صعودی قیمت این اسکناس متاثر از سیگنال‌های نامساعدی که روانه بازار‌ها می‌شد رخ داد و انتظارات تورمی و تقاضا را افزایشی کرد.

تجارت نیوز نوشت: در آخرین معامله روز پنجشنبه سوم آبان، اسکناس دلار در میانه کانال هشتم از کریدور ششم معامله شد و بازار پشت خطی نیز تا نیمه‌های شب داغ بود.

برخی معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار با بالا بردن قیمت دلار در حال نوسان‌گیری از بازار است تا کسری بودجه را جبران کند و سپس دلار را به کانال‌های ابتدایی کریدور ششم برگرداند. همین مساله بسیاری از معامله‌گران را برای هر گونه مبادله‌ای محتاط کرده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در صورتی که در روز‌های ابتدایی هفته آتی، قیمت دلار در محدوده‌های فعلی نوسان داشته باشد، دلار به راحتی کریدور هفتم را فتح خواهد کرد.

تتر جمعه ۲۰۰ تومان ارزان شد

قیمت درهم روز پنجشنبه سوم آبان با رقم ۱۸ هزار و ۷۲۰ تومانی بازگشایی شد و رشد ۹۰ تومانی داشت. قیمت تتر در آخرین روز معاملاتی هفته در سطح ۶۸ هزار ۹۵۰ تومانی قرار گرفت؛ اما روز جمعه کاهش محدود ۲۰۰ تومانی داشت و با رقم ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومانی معامله شد.

پوند انگلیس روی قیمت ۸۸ هزار و ۷۸۹ تومانی معامله شد و رشد نزدیک ۵۰۰ تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم ۷۴ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاد و رشد هزار و ۱۰۰ تومانی داشت.

گفتنی است روز پنجشنبه اسکناس دلار با رقم ۵۰ هزار و ۳۸۸ تومانی عرضه شد و ۴۴ تومان گران شد و حواله دلار نیز با رشد ۴۳ تومانی به کانال ۴۹ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۴۹ هزار و ۱۵ تومانی عرضه شد.

برچسب ها: بازار ارز
نظرات شما
پیشخوان